ereignisse

Januar032024

Ein Wochenende voller Wunder: das Noble Paket

Die Noble Parcel"-Kampagne unseres Unternehmens ist nicht nur eine wohltätige Initiative, sondern auch ein Ausdruck des Engagements für die Gemeinschaft und der Verpflichtung, Menschen in schwierigen Lebenssituationen zu helfen.



Mehr »
Dezember062023

Weihnachtsmannlauf durch die Stadt

Unser Unternehmen war beim diesjährigen Weihnachtsmannlauf-Festival nicht abwesend.



Mehr »
Oktober182023

Finale der 1. OSH-Olympiade

Am 16. September 2023 fand die erste Arbeitsschutzolympiade in der Geschichte unseres Unternehmens statt, d.h. ein Wissens- und Geschicklichkeitswettbewerb, bei dem sich die Mitarbeiter mit praktischen Aufgaben und theoretischen Fragen aus dem Bereich der allgemein verstandenen Arbeitssicherheit auseinandersetzten. Das Hauptziel der Arbeitsschutzolympiade war es, unter den Plastica-Mitarbeitern die grundlegenden Kenntnisse und praktischen Fähigkeiten im Bereich des Arbeitsschutzes, des Brandschutzes und der Ersten Hilfe zu fördern, die Arbeitskultur und die Sicherheit zu verbessern, eine sicherheitsbewusste Einstellung zu entwickeln und einen gesunden Lebensstil zu fördern.



Mehr »
Juni172023

TZMO 10. Jubiläums-Sportolympiade

Am Samstag, den 17. Juni, veranstaltete die TZMO-Gruppe ihre 10. Jubiläums-Sportolympiade im Universitätssportzentrum in Toruń.



Mehr »
Mai312023

Ausscheidungen, also die erste Etappe der OHS-Olympiade!

Ausscheidungen, also die erste Etappe der OHS-Olympiade!



Mehr »
Sprache ändern: pl en de ru
Diese Seite verwendet die Cookies-Dateien

Unser Service verwendet die Cookies-Dateien. Wenn Sie die Internetseite von Plastica Sp. z o.o. benutzen, stimmen Sie zu, dass wir die Cookies-Dateien verwenden, um Ihnen den Komfort bei der Durchsicht des Inhaltes unserer Services sicherzustellen. Erfahren Sie mehr zum Thema der Cookies-Politik »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.