Złoty medal w Mistrzostwach Piłki Nożnej

czerwiec292016
Złoty medal w  Mistrzostwach Piłki Nożnej

18 czerwca 2016 w Gostkowie pod Toruniem odbyły się IX Strefowe Mistrzostwa Piłki Nożnej organizowane przez Pomorską Specjalną Strefę Ekonomiczną. W zawodach uczestniczyli przedstawiciele 13 firm wraz z Plastica Sp. z o.o. (Schumacher Packaging Zakład Grudziądz sp. z o.o., Tioman sp. z o.o. sp.k., UMC Poland sp. z o.o., YUSEN Logistics (Polska) sp. z o.o., B.A.U.S. AT sp. z o.o., Baumat sp. z o.o., Katarzynki Akcesoria Meblowe sp. z o.o., Lafarge Cement S.A., Mueller Fabryka Świec S.A., Nissin Logistics Poland sp. z o.o., Poland Tokai Okaya Manufacturing sp. z o.o.), drużyna PSSE Sp. z o.o. oraz reprezentacja Gminy Łysomice.

Plastica zdobyła I miejsce w turnieju, a nasi pracownicy – Krzysztof Kiełbowicz oraz Paweł Mazurowski – otrzymali kolejno tytuły Najlepszego Bramkarza i Najlepszego Zawodnika.

Gratulujemy wygranej i trzymamy kciuki za występ naszej drużyny w przyszłym roku!


powrót do listy aktualnościpowrót do listy aktualności
Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.