Szlachetna Paczka

styczeń112023

Już po raz trzeci wzięliśmy udział w akcji charytatywnej “Szlachetna Paczka” i pomnożyliśmy dobro! Mottem zbiórki jest udzielanie mądrej pomocy, czyli takiej która daje szansę na zmianę. Każda z rodzin, która jest zakwalifikowana do włączenia w pulę Potrzebujących jest weryfikowana pod względem zasadności uzyskania pomocy. Daje to poczucie  wiarygodności Rodziny w oczach Darczyńców, ponieważ każdy chce mieć pewność, że ofiarowana pomoc będzie wykorzystana odpowiednio.  W tym roku zorganizowaliśmy zbiórkę dla rodziny z Kowalewa Pomorskiego, która składała się z 4 osób - Pana Michała i  trójki jego dzieci. Pomimo tego, że wszyscy doświadczamy że ostatnie miesiące przyniosły wzrost cen to jednak udało nam się wspólnie zaspokoić wszystkie potrzeby materialne rodziny. Podczas pakowania zebranych rzeczy czuliśmy radość, że już niebawem ktoś, kogo nawet nie znamy będzie miał odrobinę lepsze święta. Przekazaliśmy wszystkie 11 kartonów artykułów oraz nową pralkę. Dziękujemy każdej osobie, która dołożyła cegiełkę do tej zbiórki oraz wspierała organizację całego przedsięwzięcia.


powrót do listy aktualnościpowrót do listy aktualności
Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.