Plastica GmbH ist ein Teil der TZMO- Gruppe die über 70-jährige Erfahrung bei der Produktion von medizinischen, hygienischen und kosmetischen Erzeugnisse verfügt. TZMO SA ist eine polnische Firma, die Erfolg auf dem Globalen Markt verzeichnet, und in vielen Ländern die Position des Leaders in ihrer Kategorie erhält. Die Erzeugnisse, die unter Handelszeichen TZMO SA...
MehrDie Kapitalgruppe Werke der Verbandsmaterialien in Torun ist ein führender europäischer Hersteller und Vertreiber der hygienischen und medizinischen Artikel Bella, Happy, Seni, Matopat, sowie der kosmetischen Produkte unter der Marke Eva Natura oder Kanion. Dienstleistungszentren CitoNet sind Gesellschaften, die Sterilisation, Waschen, Miete der chirurgischen Werkzeuge und Operationskleidung...
MehrAm 8 März 2008 hat die polnische Regierung eine Entscheidung über die Bildung der Sonderwirtschaftszone von Pommern (PSSE) im Gebiet, das zu TZMO SA gehört getroffen. Zum ersten Mal in der Geschichte wurde die Wirtschaftszone auf privaten Grundstücken gebildet. Fast drei Monate später nach Erhalt der ersten Genehmigung für Wirtschaftstätigkeit in PSSE...
Mehr
Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.
Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.
Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.
Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.
Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.