Dlaczego Plastica Sp. z o.o. to dobry wybór?

Chcesz się
rozwijać?

Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się zespołem. Inwestujemy w potencjał, wiedzę i pasję ludzi, jednocześnie gwarantując szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy. W tym celu wdrożyliśmy mi.in. system sugestii KAIZEN. Pracownicy mogą przedstawiać własne pomysły, a najlepsze w każdym roku nagradzamy. Kolejny może być Twój.

Chcesz zdobyć doświadczenie pracy za granicą?

Jesteśmy spółką Grupy TZMO działającej na rynku międzynarodowym. Umożliwiamy zdobywanie unikalnych doświadczeń w fabrykach mi.in. w Rosji, Ukrainie czy Indiach, zapewniając wyjątkowe warunki rozwoju zawodowego.

Poszukujesz stabilnego zatrudnienia?

Jesteśmy nowoczesną, zorganizowaną firmą i preferowanym partnerem w branży higienicznej, medycznej i opakowaniowej. Produkowane przez nas wyroby są wykorzystywane przez najmłodszych po najstarszych członków społeczeństwa. Zatrudniamy ponad 1500 pracowników i wciąż rozwijamy naszą działalność.

Oferty pracy

Etapy rekrutacji

1
  • wysyłasz nam swoje dokumenty aplikacyjne;
2
  • selekcjonujemy je i analizujemy pod kątem naszych potrzeb rekrutacyjnych;
  • kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zapraszamy ich na rozmowę kwalifikacyjną;
  • przyjmujemy kandydata, który najlepiej spełnia nasze oczekiwania;
  • zawsze udzielamy informacji zwrotnej;
3
  • odpowiednio przygotujemy Ciebie do pracy na nowym stanowisku;
  • będziesz uczył się od doświadczonych pracowników;
4
  • wspólnie mamy wpływ na przyjazną atmosferę;
  • budujemy silny zespół;
  • sprawiamy, że to co robimy przynosi korzyści klientom, konsumentom i nam wszystkim
Jeśli nie znaleźliście Państwo interesującej oferty prosimy o uzupełnienie
aplikacji ogólnej

Staże i praktyki

Pierwszy krok do kariery

Chcesz zdobyć doświadczenie zawodowe oraz praktyczne umiejętności pod opieką specjalistów? Jeśli masz ukończone 18 lat, zgłoś się na praktyki uczniowskie lub studenckie!

Od wielu lat współpracujemy ze szkołami średnimi oraz uczelniami wyższymi w zakresie przygotowania zawodowego uczniów i studentów. Wprowadzamy młodych ludzi w świat nowoczesnej technologii i zaawansowanych procesów produkcyjnych w różnych obszarach. Zapoznajemy ze środowiskiem pracy oraz uczymy zasad współżycia społecznego.

Obszary, w których możesz się rozwijać:

  • Logistyka
  • Zakupy
  • Finanse
  • Kontrola Jakości i Laboratorium
  • Produkcja
  • Utrzymanie ruchu
  • BHP

Swoje aplikacje można składać przez cały rok.

Zmień język: pl en de ru
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (pot.:ciasteczka)

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies (pol.: ciasteczka). Korzystając ze strony internetowej Plastica wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania zawartości naszych serwisów. Dowiedz sie więcej na temat polityki cookies »

zamknij

Polimery

Plastica Sp. z o.o. wspiera akcję społeczną POLIMERY PRZYJAZNE CZŁOWIEKOWI, POTRZEBNE LUDZIOM

 

Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.

 

Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.

 

Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.

 

Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.

 

Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.

 

Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.