High quality validated by many certificates, wide range of services and products, continous development of production lines and investment in the newest technologies enable our company to achieve the recognition in increasingly bigger group of customers. Check our offer.
The attractiveness is one thing but the other one is the product’s functionality. Linking those two aspects gives a significant success and affects the satisfaction of the customer.
moreIt is the only technology in the world which has been created with aim to protect human from negative effects of electromagnetic field present in home environment and industry and using water molecules as source of shielding.
moreMedical packaging play a vital role in process of manufacturing medical devices – safety of conducting proper medical procedure depends on their performance quality.
moreOur goal is to provide a comprehensive offer for the client, taking into account safety and responsibility for the quality of products and services provided within the medical business.
morePlastica Ltd. is the most modern producer of hygienic products for children under Happy brand and the hygienic products dedicated for people suffering from incontinence problems under Seni brand.
moreApplication of films and laminates in hygienic products caused new quality in care for customer. Due to the huge commitment of our team and investments in the newest machinery we created unique offer which we still improve.
moreSalveguarda are high-quality modern laminates designed for disposable protective clothing used in the pharmaceutical, medical, chemical, agricultural, food, and electronic sectors, as well as during any work at risk of body or clothing contamination.
more
Niewiele jest spraw, co do których Polacy są zgodni. Jedną z nich jest fatalny publiczny wizerunek tworzyw sztucznych. Przemysł tworzyw stał się dyżurnym „chłopcem do bicia” w Polsce i UE, jest obwiniany za wszelkie błędy i wypaczenia naszej cywilizacji. Czas na podjęcie działań, które w rozsądnej perspektywie pozwolą zmienić negatywne społeczne nastawienie wobec tworzyw.
Przede wszystkim najwyższy czas na wyrugowanie z przestrzeni publicznej koszmarka językowego „tworzywa sztuczne”. Ten termin natychmiast odrzuca każdego normalnego człowieka, jego ocieplenie i zmiana wizerunku na pozytywny wydaje się niemożliwa, albowiem nic co „sztuczne” nie może być przyjazne człowiekowi. Dlatego proponujemy zastąpienie koszmarka językowego terminem „tworzywa polimerowe”, a szerzej POLIMERY. Nazwa POLIMERY oddaje istotę rzeczy i nie jest obciążona negatywnymi asocjacjami i skojarzeniami wytworzonymi wokół koszmarka językowego. Jest nawet sympatyczna i, jak widać po logo akcji, da się za jej pomocą komunikować treści mające odzwierciedlenie w rzeczywistości.
Pamiętajmy, że jak mówi Pismo, na początku było Słowo. Język ma kluczowe znaczeniu w międzyludzkiej komunikacji i tworzeniu korzystnego lub negatywnego wizerunku. Krótko mówiąc: język tworzy rzeczywistość.
Celem akcji jest rozpropagowanie terminu POLIMERY, który w niedalekiej przyszłości powinien zastąpić koszmarek językowy. Przemysł polimerowy musi się zacząć w końcu bronić. Polimery są niezbywalnym elementem naszej cywilizacji i tylko od człowieka, od nas samych zależy, jak będą nam służyć.
Wprowadzenie terminu POLIMERY do dyskursu publicznego pozwoli rozpocząć wiele pozytywnych działań wizerunkowych we współpracy z mediami i organizacjami społecznymi.
Zmiana wizerunku branży powinna ożywczo wpłynąć na sam biznes. Zejście z linii strzału ekologów, mediów, polityków, innych grup opiniotwórczych, powinno przynieść mierzalne biznesowe efekty. Taki stan rzeczy na pewno zostanie zauważony przez inwestorów zagranicznych. Wreszcie, może to być sygnał do konsolidacji przemysłu polimerowego, co zaowocuje wzrostem siły i znaczenia tej branży w całej gospodarce.